Pääsy salille

1. Ryhmätunnit

Ennen ryhmätuntien alkua, ryhmän valmentaja tai seura-aktiivi avaa oven.

2. Itsenäinen kilpatanssiharjoittelu

Kun olet Nicks Dancingin kilparyhmänjäsen sinut lisätään avainjärjestelmään. Vanhat jäsenet koodataan suoraan avainjärjestelmään. Avainjärjestelmästä tippuu pois, jos ei hoida jäsen -ja harjoitusmaksuja ajallaan.

Uudet kilparyhmänjäsenet; varmista seuran jäsensihteeriltä, että jäsenhakemuksesi on käsitelty ja että olet suorittanut sinulle kohdistetut maksut. Jäsensihteerimme huolehtii, että sinut koodataan myös avainjärjestelmään. Email hänelle: jasensihteeri@nicksdancing.fi

3. Seuran valmentajat ja vakiovuorolaisten ohjaajat sekä sovitut erityisryhmäläiset on koodattu mukaan avainjärjestelmään.

Nicksin salin ovi, Svinhufvudinkatu 23 A. 3.krs, aukeaa soittamalla puhelinnumeroon:

045 7836 5488. HUOM. Sinun oma gsm-puhelinnumero

tulee olla koodattuna avainjärjestelmään!

Dancing salin ovi, Vesijärvenkatu 30, aukeaa soittamalla puhelinnumeroon:

045 7836 5495. HUOM. Sinun oma gsm-puhelinnumero

tulee olla koodattuna avainjärjestelmään!

Yksityiskohtaiset ohjeet Nicksin salille:

Nicksin salilla avaimettomaan ovenavausjärjestelmään siirryttiin tammikuussa 2023.

Nicksin salilla toimii kaksi järjestelmää, vanha avain ja uusi sähkölukko:

1. Vanha mekaaninen avain toimii sähköisen järjestelmän rinnalla toistaiseksi.

HUOM. Yläpuolinen tuplalukko EI ole enää käytössä!

2. Käytä ja opettele käyttämään puhelimitse toimivaa sähkölukkoa. Opettele saman tien, ei ole vaikeaa.

Ohje Nicksin salin sähkölukon käyttöön:

1. Saavu kolmanteen kerrokseen, salin oven taakse.

2. Soita Nicksin salin oven puhelinnumeroon: 045 7836 5488. Sinun oma gsm numero täytyy olla tallennettu avainjärjestelmään.

3. Lukkopesän summeri soi n. 7 sekunnin ajan, jonka aikana ovi on avattavissa.

4. Mene sisään ja sulje ovi. Ovi on lukossa, kun se on kiinni.

Vanhat avaimet kerätään pois, myöhemmin ilmoitettavana aikana. Se avain toimii jatkossa vain siivouksen tukena: ts. pääset sillä viemään roskat roskikseen. Näitä roskisavaimia löytyy myöhemmin 1 kpl salin siivouskomerosta.

Ongelmatilanteet:

1. Ryhmätunti on alkamassa ja ovi on lukossa. Tai yrität päästä salille ja sähkölukko ei aukea.

• Soita ovikelloa niin sisällä olevat avaavat oven.
  • Jatkossa, varmista jäsensihteeriltä, että tietosi ovat ajantasalla seuran jäsenrekisterissä. HUOM jos puhelinnumerosi vaihtuu, muista ilmoittaa se jäsensihteerille; jasensihteeri@nicksdancing.fi
  • Huolehdi, että maksat jäsenmaksun ja harjoitusmaksun HOBin kautta ajallaan, niin et tipu pois järjestelmästä.

Ongelmatilanteissa voit soittaa myös Jyrkille 044 237 5025 tai Tarjalle 050 3282 322.

Erityishuomio: huolehdi, että pääset takaisin salille, jos käyt välillä wc:ssä tai viemässä roskat!

Salilta viimeisenä poistuva: varmistu, että soittimissa ei ole virtaa, valot on sammutettu, ikkunat on kiinni ja että kaikki ovet menevät lukkoon!

Yksityiskohtaiset ohjeet Dancingin salille:

Dancing salilla on siirrytty avaimettomaan ovenavausjärjestelmään keväällä 2023. Dancing salin käyttäjät, joilla on ollut avain salille, pääsevät sisään myös avaimettomasti. PIDÄ AVAIN MUKANA, koska on ilmennyt, että kadun autotallin ovi on joskus ollut lukossa - jopa päiväsaikaan.

Dancing salilla toimii kaksi järjestelmää, vanha avain ja uusi sähkölukko:

1. Vanha mekaaninen avain toimii sähköisen järjestelmän kanssa toistaiseksi.

2. HUOM. Yläpuolinen varmuuslukko EI ole enää käytössä!

3. Käytä ja opettele käyttämään puhelimitse toimivaa sähkölukkoa. Opettele saman tien, ei ole vaikeaa.

Ohje Dancing salin sähkölukon käyttöön:

1. Avaa katutason autotallin ovi tarvittaessa vanhalla avaimella.

2. Alhaalla tanssisalin ovella, soita Dancingin salin oven puhelinnumeroon: 045 7836 5495. HUOM. Vain lukitusjärjestelmään  tallennetusta numerosta soittamalla sähkölukko aukeaa.

3. Lukkopesän summeri soi n. 7 sekunnin ajan, jonka aikana ovi on avattavissa.

4. Mene sisään ja sulje ovi. Ovi lukittuu aina, kun sen sulkee.

Vanhat avaimet kerätään pois, myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Tunnille myöhässä tuleva tanssija, kun huomaat, että tanssisalin ovi on kiinni eli lukossa: Soita ovenpieleen asennettua ovikelloa, niin sisällä olevat avaavat oven.

Käyttövinkit tuntien valmentajille ja ohjaajille sekä muille salinkäyttöön oikeutetuille:

1. Tanssisalin ovi on lukossa, kun se on kiinni. Kelien salliessa, pidä ulko-ovi auki tai kalikka oven välissä, jotta tanssijat pääsevät tunnillesi. Tunnin aikana on toivottavaa pitää ovi kiinni = lukossa.

2. Salin muut vuokraajat ja kaikki muutkin salinkäyttöön oikeutetut

• Sähköinen lukkojärjestelmä perustuu siihen, että gsm-puhelinnumerosi on paritettu sähkölukkojärjestelmään. HUOM jos puhelinnumerosi vaihtuu, muista ilmoittaa se jäsensihteerille; jasensihteeri@nicksdancing.fi

Erityishuomio salin siivoukseen osallistuville: huolehdi, että pääset takaisin salille, jos käyt viemässä roskat! Avain mukaan, että pääset roskiksille ja takaisin salille.

Salilta viimeisenä poistuva: varmistu, että soittimissa ei ole virtaa, valot on sammutettu, ilmanvaihto on säädetty oikein ja että ulko-ovi menee lukkoon!