Kaksi tanssisalia: Nicks ja Dancing

Nicks Dancingillä on kaksi tanssisalia. Nicksin sali, joka sijaitsee Lahden urheilukeskuksen lähellä samassa rakennuksessa kuntosali Foreverin kanssa. Nicksin salille käynti ensisijaisesti sisäpihan puolelta: A-rappu, 3. kerros. Jos erikseen sovitaan, voidaan tietyt tunnit ohjata käyttämään sisääntulona kuntosali Foreverin pääovea, portaat ylös 3 kerrokseen. Käynti ensisijaisesti sisäpihan puolelta, A-rappu ja 3. kerros.  Katuosoite on Svinhufvudinkatu 23 A.

Tutustu myös Pysäköinti -ohjeisiin.

Valoisa parkettipäällysteinen peilisali on 300 m2 suuruinen ja tarjoaa ryhmätuntien lisäksi loistavan mahdollisuuden seuran jäsenille vapaisiin harjoitteluvuoroihin.

Seuran käytössä ovat samassa kiinteistössä sijaitsevan kuntosalin puku- ja suihkutilat.

Toinenkin salimme on aktiiveille tanssinharrastajille tuttu, Dancingin sali, katuosoitteessa Vesijärvenkatu 30. Molemmilla saleilla järjestetään lukujärjetyksen mukaista ohjelmaa.

Dancingin sali on n. 300 m2 suuruinen peilisali. Salilla on kaksi pukuhuonetta ja wc:tä sekä keittiö. Ei peseytymismahdollisuutta.

Molempia saleja on mahdollista vuokrata

Ota yhteyttä : salivaraukset(at)nicksdancing.fi

Nicksin sali, Svinhufvudinkatu 23. Iltatunti 50 €/h klo 16-22. Päivätunti 35 €/h klo 8-16.
Dancingin sali, Vesijärvenkatu 30. Iltatunti 50 €/h klo 16-22. Päivätunti 35 €/h klo 8-16.

Pidempiaikaiset salivuokrat sopimuksen mukaan. Laskutus täysin tunnein.

Nicksin sali :Svinhufvudinkatu 23 A, Urheilukeskuksen puolelta kuvattuna.
Alla sisäkuva:

Dancingin sali: Keskustassa, Vesijärvenkatu 30, alinna sisäkuva.