Pysäköinti

Nicksin sali, Svinhufvudinkatu 23 A

Seuran jäsenille ja kurssilaisille on pysäköinti pihalla sallittu P-lapulla "ASIAKAS" merkityille paikoille.

Uudet 2024 P-lupalaput ovat jo salilla, keittiössä.

Ota se käyttöön ja hävitä vanhan vuoden lappu.

Pysäköinti edellyttää aina kiinteistöyhtiön P-merkkiä autossa näkyvillä. Nouda omasi Nicksin keittiöstä, micron päältä tai valmentajalta. Ota se käyttöön, vie P-lappu HETI autoosi ja aseta kojelaudalle tuulilasista hyvin nähtäville.

P Pysäköintiluvalla voit pysäköidä ASIAKAS -merkityille paikoille. Kello 16:00 jälkeen voi pysäköidä myös niille paikoille, jotka on varattu tietylle yritykselle klo 8-16 välillä. Nämä paikat ovat myös viikonloppuisin käytössäsi.

Katso mitä pysäköintiruudun kyltissä lukee ja huomioi varatut pysäköintipaikat. Älä pysäköi muiden paikolle. Väärästä pysäköinnistä seuraa pysäköintivirhemaksu. Pysäköintiä valvoo aktiivinen, yksityinen pysäköinninvalvoja.

Urheilukeskuksen, suurhallin, messuhallin sekä jäähallin pysäköintialueilla on maksuttomia pysäköintipaikkoja ja mainitut alueet ovat vain pienen kävelymatkan päässä. Myös läheisellä Paasikivenkadulla on ilmaisia pysäköintipaikkoja.

Dancingin sali, Vesijärvenkatu 30

Dancingin salilta muutaman sadan metrin päässä on kauppakeskus SYKE. Kauppakeskuksen alakerrassa on pysäköintipaikkoja, jotka ovat maksuttomia 0-2 tuntia ja tämän jälkeen maksullisia. Kulmakadulla on joitakin maksuttomia pysäköintipaikkoja tien varressa.

Seuran jäsenet ja kurssilaiset saavat tarvittaessa pysäköintiin oikeuttavan P-lapun.