Infokooste hallituksen kokouksista

Seuran hallitus päätti kokouksessaan 15.5.2024, hyväksymällä Toimintakäsikirjan luonnos-version, että kokouksista tehdään lyhyt kooste nettisivuiille. Täten kaikki seuran jäsenet saavat tuntumaa siihen, että mitä se hallitus nyt oikein päättää / tekee.

Nyt olemme olemme testivaiheessa!

Ensi alkuun tiedoksesi hallituksen loppuvuoden kokousajankohdat. Jos sinulla on asiaa, jonka haluat tuoda hallitukselle tietoon ja käsittelyyn, lähetä esim. viestiä sähköpostilla: sihteeri@nicksdancing.fi

Loppuvuoden kokousajat: 21.8. ke / 24.9.ti / 16.10. ke / 19.11. ti / lisäksi sovittiin; Vuosikokous+arvot keskustelu 28.11. to.

Tarvittaessa hallitus kokoontuu nopeallakin aikataululla, Teamsin välityksellä.

Kooste seuran hallituksen kokouksesta 7/2024 15.5.2024:

- Talousasiat lyhyesti    - Suunnitellusti etenee.

- Hyväksytään uudet jäsenet - hyväksyttiin 2 uutta jäsentä

- Valitaan edustaja Tanssiurheiluliiton ja Kiint. Oy Lahden Toimistokartanon kokouksiin. - valittiin Jyrki Pakkanen

-  Syksyn tanssikurssit ja tanssikalenterit – kerrattiin jo varmistuneet tunnit.

- Päätettiin muuttaa syksyn vakio/latin-kilpatanssi E-A tuntien rakennetta vastaamaan paremmin opetusta ja harrastajamääriä  -  Yhdistetään ja tiivistetään E-A parien treenit tiistaille ja torstaille. Practice säilyy maanantaina.

- Nettisivut kuntoon ja markkinointi - sihteerin vastuulla

- Haetaan  vuodelle 2025 vakio- ja latinalaistanssikilpailua tanssiurheiluliiton hakusivun kautta. /sihteeri.

- Tarkastetaan työstetyt materiaalit. Hyväksyttiin seuraavat kirjalliset materiaalit ja sopimuspohjat käyttöön:

i.     Vuokraussopimukset, lyhyt ja pitkäaikainen erikseen

ii.     Valmentajasopimukset

iii.     Näin harrastat tanssisalillamme – ohjeistus tanssisaleille

iv.     Toimintakäsikirjan luonnos

a.     Käytiin koko luonnos lävitse ja hyväksyttiin se. Versio tallennetaan Luonnos – nimellä nettisivuille, koska tietyt osiot käsitellään vielä erikseen, kuten Arvot.

v.     Talousohjesääntö (sisäinen, hallitukselle)

a.     pj ja taloudenhoitaja viimeistelee.

vi.     Ongelmatilanteiden käsittely saleilla ja seurassa     a.   Sisältyy toimintakäsikirjaan.